اینم چندتا متن تولد به مناسبت تولد خودم.


جورواجور

پرواز را به خاطر بسپار




 

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با  تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .

 

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد

 

تولد و مرگ را درمانی نیست

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم  . . .

 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

 

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک

 

 

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

.

 

 

سالروز زمینی شدنت مبارک  . . .

راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟




برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:متن,متن تولد,| 2:1 |گلنوش | |